Job 27 van 27


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker polikliniek


Functie

Je staat aan het onthaal in voor een efficiënte en kwalitatieve dienstverlening naar patiënten, artsen en eigen medewerkers toe.

Volgende taken behoren onder andere tot je verantwoordelijkheden:

  • Telefonische afspraken maken en afbellen indien nodig.
  • Onthaal en inschrijven van patiënten.
  • Informatie verstrekken aan patiënten.
  • Correspondentie mails (intern & extern)
  • Postverdeling (intern & extern).
  • Dossierbeheer + klassement

Jouw profiel

  • Je kan zelfstandig werken en bent communicatief sterk.
  • Je bent administratief erg effectief en nauwkeurig.
  • Je bent discreet, loyaal en integer.
  • Je werkt klantgericht en draagt klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.
  • Je bent verzorgd en straalt integriteit uit.
  • Je beschikt over een diploma (medisch) secretariaat of gelijkwaardig door ervaring.
  • Documentatiemateriaal voorzien, beheren en actueel houden
  • Personen met zorgbehoefte ontvangen en oriënteren
    Deze personen informeren over het verloop van het onderzoek of de behandeling en het tarief
  • Het medisch dossier van de patiënt samenstellen en bijwerken bij elk bezoek of bij elke verandering van de situatie
  • De planning en de agenda van de arts bijhouden
  • De patiënt adviseren bij de administratieve stappen (samenstelling van dossiers, invullen van formulieren, ...)

Aanbod

  • We bieden je een deeltijds contract (19u) aan van onbepaalde duur.
  • Natuurlijk wordt je loon uitbetaald volgens de ziekenhuis gebonden IFIC schalen en je relevante anciënniteit wordt overgenomen.
  • Op de koop toe krijg je van ons nog een gratis hospitalisatieverzekering.
  • Een beveiligde fietsparking voorzien van een elektrische pomp en oplaadbox voor elektrische fietsen, daar bovenop krijg je een fietsvergoeding van 0,35€/km.
  • Een gratis personeelsparking en terugbetaling van parkeertickets wanneer je in de omliggende straten parkeert.
  • Kom je met het openbaar vervoer of de trein, dan is er een derdebetalersregeling voorzien.
  • Naast een lekkere maaltijd in onze cafetaria krijg je ook een betaalkaart voor je maaltijdcheques (6,5€), dat maakt het winkelen extra prettig.
  • Nieuwe collega’s krijgen bij AZ Monica een warme ontvangst. Tijdens onze inscholingsdag en het onthaaltraject op de afdeling krijg je alle informatie om met veel goesting je loopbaan bij AZ Monica te starten.
  • Verder kan je bij AZ Monica op heel wat extra’s rekenen zoals Benefits@work en er zijn voortdurend acties vanuit ons welzijnsbeleid Health@work. Denk maar aan onze maandelijkse fruitbedeling, pilates-sessies, lunchwandelingen….
  • AZ Monica wil graag investeren in de ontwikkeling van zijn medewerkers en hecht daarom veel belang aan de opleidingsmogelijkheden. Iedere medewerker krijgt een ontwikkelplan met tal van opleidingen.
  • En last but not least: toffe collega’s die elke dag willen gaan voor kwaliteitsvolle zorg.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht